helt jävla slut

*puh* vilken lång dag det har vart idag.. Jag och sarah drog in till slussen och käkade, va tvungna att göra det innan vi åkte till studion annars skulle vi dö! Va mer folk där idag än vanligt, haha så sköna människor :D Några killhårdrockare i våran ålder typ haha fett balla och två skitsnälla tjejer. Vi var där i kanske två timmar, sjöng och sådära. Drog runt åtta och så åkte jag hem till mig & sarah till henne, sången gick väl bra idag tror jag, men är för trött för att fixa video idag, får bli imorgon eller nått. För nu ska jag duscha sen vill jag bara sova! Eller innan jag somnar ska jag kolla idol på datan om jag orkar, missade ju det för kom hem vid nio när det sluta..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0