Har inte bloggat, för att....

Vid åtta satt jag självklart fastklistrad i soffan vid tvn med min klassiska cola och kollade idol :) Haha asså det är så sjukt spännande när dom ska välja vilka som är bäst och inte (Är jag konstig?) Och innan det börja så har jag helt enkelt bara inte orkat blogga eller rättare sagt inte vetat vad jag ska blogga om, hatar den känslan...... Är skittrött nu som vanligt, vilket jag alltid eller för det mesta är vid halvtio på en vardag. Så nu funderar jag på den stora frågan om jag ska duscha nu ikväll eller på morgonen? Svårt val asså. Äh skitsamma jag pallante det får bli på morgonen, att gå ner för trappan och ner till badrummet som tar 30 sekunder känns som 30 år för mig just nu..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0