Godmorning baby's

Sovit gott? Det har jag, även om jag inte har sovit många timmar.. Kunde inte sova längre än tio, är hur pigg som helst =) Däremot är Sarah inte lika pigg... Morgonen började med att jag skulle ta ett kort på henne då pekade hon fuck you och gömde sig, älskar dig med :) Så nu sitter jag här och funderar på om jag ska låta henne sova eller hoppa på henne?.. Äsch hon får sova ett tag till. Och igår fick vi oxå för oss att vi inte ville sova i dubbelsängen så sarah tog sängen och jag madrassen, som vanligt! Vi kan inte sova i samma säng hur stor den än är för det kommer sluta med att någon av oss ligger på golvet...

Godmorgon Sarah :)


Kommentarer
Postat av: annika

sv; okej ;)

2010-09-04 @ 11:51:27
URL: http://annikaekman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0