För er skull!

Du är så underbart fin. Och jag skulle vilja ställa några frågor.. (a)
Vad gör du med ditt hår så det ser så fräscht, glansigt och o-slitet ut`?
Vad använder du för hud-produkter som gör din hy så grymt fin?
Och vad gör du för att ha så sjukt fin kropp?
Önskar av hela mitt hjärta att jag såg ut som dig :( Du är den bästa. Älskar dig och din blogg! <3
Svar: Haha va bra att det ser o - slitet ut men det är verkligen hur slitet som helst! I verkligheten ser man det ganska tydligt... nästan för slitet... Men jag gör ingenting speciellt, tvättar det typ varannan dag sen plattar jag det varje dag.  Andvänder faktiskt inga hudprodukter till min hy heller.. Haha jag tränar inte, eller rättare sagt går inte på någonting, äter oxå ganska mycket godis hehe... min kropp har bara alltid vart såhär :) Tack sötnos!

vart är dina jeans köpta nånstans som du har på bilden? :) 
Svar: Dom kommer från gina tricot :)

Sjuuukt snygga tights som du har på bild 2 ! <33
vart har du köpt dom?!?! :o
älskar din blogg!! <3
Svar: Du menar dom svarta spets tightsen eller vad dom heter..? Dom har jag köpt på vero moda. Tack sötis!


Kommentarer
Postat av: josefin

SNÄLLA, kan inte du lägga ut bilder från när du var liten?

ÄLSKAR DIN BLOGG !

2010-09-06 @ 22:54:27
Postat av: Julia

Åh vad fin blogg! :D

2010-09-07 @ 16:06:02
URL: http://jenzai.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack för svaren :)<3

2010-09-07 @ 19:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0