Ännu en som försöker trycka ner mig!

HAHA jag skrattar bara åt någon anonym kommentar jag fick, som skrev typ såhär "hahaha sitter och skrattar för mig själv, du skrev att du vill gå musikgymnasium, tror du själv du kommer in med din fula röst!? Man måste va skitbra!" osv. Att jag ens sitter här och svarar fattar jag inte själv men blir bara så j*vla sur på såna som du, som sitter och kommenterar onödigt. Har du ens hört min röst?... När jag sjunger ensam? Du som säger att jag är så j*vla dålig, säg vem du är och sjung dubbelt så bra :D Går till en studio varje vecka för att öva öva öva, sen så ska jag börja gå till en sångpedagog för att bli ännu bättre. Plus man behöver inte vara ngt jävla proffs och världsbäst på att sjunga för att komma in, jag suger inte heller precis. Och nu övar jag extra mycket för att bla komma in på estetiska vilket jag faktiskt tror att jag kommer. SNÄLLA hoppas du läser min blogg om 9 månader så kan vi se om jag kom in eller inte :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

så rätt marilyn! (y)

varför är du så jävla söt förresten? :D

2010-09-26 @ 22:12:16
Postat av: Anonym

så rätt marilyn! (y)

varför är du så jävla söt förresten? :D

2010-09-26 @ 22:13:06
Postat av: Anonym

men du kan ju inte ens sjunga eller sjunga engelska

2010-09-27 @ 19:50:17
Postat av: Albertsigrun

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-11-16 @ 08:09:34
URL: http://albertsigrun.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0