Allt & inget

Vi kollade på farsan och den var skitrolig haha! Men ändå lite sorlig i slutet när hunden skulle avlivas... imorgon ska vi inte försova oss och vi drar iväg även om det åskar, blixtar eller rättare sagt ösregnar, har fått två frågor om jag har löshår oxå, svar nej :) Lite bilder från idag får ni imorgon på morgonen för just nu är jag för trött för att ladda in några! Oj nu blev det här inlägget riktigt rörigt... whatever är skittrött som sagt fattar inte ens att jag orkar blogga nu.. Godnatt & sovgott =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga in låten/låtarna du och sarah har gjort? (A) hihi :)

2010-09-19 @ 00:04:53
Postat av: elvira

tack sötnos för inlägget! <3

2010-09-19 @ 00:44:49
Postat av: Klara

Dröm sött Marilyn,jag hoppas du drömmer om 2 vackra och söta tjejer som heter Marilyn och Sarah,för dem är så gölliga :D <3

2010-09-19 @ 00:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0