2 frågor, 2 svar



Två frågor.
Hur lång är du? och skostorlek :)?
Svar: Jag är 157,5 för att va exakt haha (a) och skostorlek 37.

När du kommer hem sen.
Kan inte du lägga upp bilder på vad du ska ha för vinterskor & vinterjacka i år? :)
Svar: Har inga bilder just nu och har faktiskt inte bestämt mig än, inte skor iaf! Några snygga som inte läcker igenom som mina andra som jag hade förra året gjorde, haha lyckat ;) Kanske ska ha min fjällräven i år igen, vet inte annars köper jag en ny.

Fortsätt fråga, svarar på allt i inlägg då & då!


Kommentarer
Postat av: josefin

kan inte du lägga upp bilder på dig? ta nya och så, på bara dig

2010-09-18 @ 17:20:59
Postat av: anggela :)

använder du löshår ?

2010-09-18 @ 18:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0