2 answers

den är asbra :D . men hur gjorde ni för att kunna spela in låten och kostade det något och sånt dära?
älskar din blogg :D
Svar: Vi gick till en studio som ligger i gamla stan och så sa vi bara vilken låt vi ville sjunga och sådära så hjälpte dom oss med allt. Och för oss kostar det ingenting. Vi får sjunga där hur mycket vi vill och hur många gånger vi vill helt gratis för att min mamma känner dom som jobbar där! Tack så mycket! :)

Hur ska jag göra ifall jag också vill gå till en studio och spela in någon låt?
Kan vem som helst gå dit? Hur mycket kostar det?
Puss. Din blogg är bäst!
Svar: Om du inte känner någon som jobbar på någon studio eller inte har någon hemma så tror jag nog att det blir ganska dyrt att gå dit. Vet inte riktigt hur mycket men några hundra eller tusen för någon gång. Beror helt på vart, vem som helst får gå dit - klart! Tack så mycket :d


Kommentarer
Postat av: S O F I A ♥

SV: Visst, maila mig med bilder och hur du vill ha den:)

2010-09-02 @ 21:19:50
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är helt fantastisk och din fina väninna sarah är helt fantastisk.



Kramizar Mamma

2010-09-03 @ 08:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0