Tja!

Ni såg väl att jag slängde in ett litet godmorgon inlägg? Höll vad jag lova haha! Direkt efter jag hade skrivit det drog jag typ till skolan och mötte Sarah & Rebecca som stog och vänta på mig. Sen hade vi so, svenska och idrott och efter det NO prov. Som gick åt helvetttte... Kunde typ ingenting även fast jag hade pluggat skitmycket så bestämnde mig för att göra om på tisdag istället! Slutade vid tjugo över tre och då mötte jag & Sarah Robert och Isaak och gick hem till Robert, var där och sen följde jag & Sarah med Isaak till rockville och Robert drog hem, kom hem för typ 20 minuter sen och ska snart kolla robinson, haha :)
Och svara på några kommentarer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0