Svar!


Hemsk bild.

välj inte kunskaps gymnasiet skit dåligt, östra i skogås skita bra ;)
Svar: Nej jag kommer nog inte välja kunskapsgymnasiet, vet inte ens om det finns sång där. Och i östra i skogås vill jag verkligen inte gå! Finns inte ens den linjen där... Kulturama vill jag nog

har för mig att du köpte färgade linser förut? =) isf vart ligger affären där du köpte? =D
Svar: Japp det gjorde jag, fast har faktiskt aldrig använt dom haha.. Köpte dom i rinkeby där har dom massa olika.

sha vad heter din jacka förutom fjällräven ;) ?
är det greenland ?
är det women eller men
& är det ull hela vägen inut i den :D ?
älskar dig blogg!
Svar: Greenland woman. Haha men killjackan & tjejjackan ser väl likadan ut? Nej det är inte ull hela i vägen, inte i armarna tex. Tack så mycket!

Har du några förslag på vad jag kan skriva om?..Har typ blogg torka. Kommentera min blogg om du har något förslag:)
Svar: Kommenterar här ist Tyvärr har jag knappast några förslag eftersom att jag oxå har bloggtorka.. Men ett tips är väl att göra videobloggar, lägga in dagens outfit, tävlingar, hiss & diss kanske. Något sånt! Som jag själv ska bli bättre på...

Har du syskon,isf hur gamla? :)
Svar: Japp det har jag, 26 5 & 3.

Vart kollar du på jersey shore ?
Asså vilken sida? :)

Svar: Sök på jersey shore på google så kommer det upp, det är iaf på mtv's hemsida!

vilken skola går liv&filippa i? tror jag känner dom hihi.
Svar: Dom går i jensen södra!

När kommer eran nästa låt upp?
Svar: Imorgon ska vi till studion igen och, äntligen!

Fortsätt fråga frågor, det är så kul. Försöker svara på så mycket jag kan...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart och hur mycket kostade jackan ;) ?

2010-10-14 @ 21:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0