Sover hos Sarah ikväll!

Nu ska vi välja en skit bra film att kolla på! Haha vi är ju hos Sarahs pappa och han har sjukt mycket filmer!  Sen ska vi ringa en person och snacka lite, viktigt. Tror faktiskt inte jag kommer blogga något mer ikväll/inatt för ska inte sitta vid datan! Men imorgon är det ju söndag och då lovar jag er massa inlägg! Ni får ha en bra kväll för det ska jag. Vi hörs imorgon helt enkelt! Puss och kram!♥

Imorgon väljer jag oxå ut vinnaren till veckans blogg! Undrar vem som vinner, det ligger faktiskt ganska lika mellan båda, så fortsätt rösta..!



Hahaha... vi gjorde oxå en sak idag som inte är klar än & det är bara en liten smygtitt! En del av våran humor haha.. Vi driver, men det förstår ni säkert


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså ni måste vara jävligt självsäkra det ska alltid vara massa bilder på er i videos

2010-10-17 @ 01:22:35
Postat av: Emelie

HAHA, bäst!

2010-10-17 @ 11:38:43
URL: http://emelieforsure.blogg,se
Postat av: sarah ;)

självsäkrare än dig iaf som inte skriver ditt namn ;)

2010-10-17 @ 11:59:46
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0