sorligt....

Hej sötnosar! Ni vet ju redan varför jag inte bloggar, sarah va ju så söt som gästblogga och berätta varför. Det va så sjukt läskigt när laddaren började brinna lite, aja. Fixar en ny i veckan :) Jobbigt att inte ha en data hemma bara -.- sitter hemma hos Sarah nu och vi ska snart kolla på en skrääääckis, "the children" typ... sen ska jag typ möta Nevine och byta jacka sen ikväll ska jag möta Sarah igen så ska vi två gå på en dejt, hahaha nej men vi ska äta ute. Tror inte jag bloggar mer idag, ska försöka blogga så mycket som möjligt när jag fixat laddare, men slänger nog upp ett inlägg i skolan imorgon :) Bra va? Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt mellan dig och sarah tjulander?

2010-10-03 @ 19:11:05
Postat av: julia '

fan vad fin du är, grym blogg, bruden.

ska fixa dig som länk på min blogg!

puss!

2010-10-03 @ 20:23:39
URL: http://juliaellenores.blogg.se/
Postat av: undraren

vart spelar ni in era låtar?

kan vem som helst gå dit o vad kostar det?

jättetacksam om du svarar här för jag har ingen blogg.. :)



jättesöt blogg förresten!

2010-10-03 @ 20:48:03
Postat av: Hanna

Bra blogg! :)

2010-10-04 @ 16:14:12
URL: http://evhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0