Skönt med helg!

Dagen började lite segt.. försov mig och sen hade vi vanliga lektioner sen matteprov, gick väl ganska så bra.. Slutade halvtvå och då drog jag, Sarah & Rebecca in till gamla stan och till studion. Var där två timmar och det var skikul som vanligt! Sen sjöng Rebecca en låt istället för Sarah så lärde Jesper (han som spelar in) mig att spela in så jag fick sitta där och spela in när hon sjöng, haha det va skitkul ju! :D

När vi va klara där så drog Rebecca och mötte en kompis och jag & Sarah drog vidare till tc och mötte David snabbt och sen drog vi båda hemåt. Vad tycker ni om låten förresten? Själv är jag faktiskt ganska nöjd :)

Jag älskar er mest



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fett fin du e. och älskar din hårfärg. är det ditt naturliga elr är det färgat? i så fall vilken färg?? <333

2010-10-22 @ 23:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0