skolan dödar mig

Idag i skolan kämpade jag & Lisa med att förhöra varandra till no provet imorgon, hon läste frågorna 15 gånger om inte mer men det kommer knappast ihåg någonting ändå... måste verkligen försöka öva innan jag somnar! Annars äre hej IG för mig. När vi hade slutat drog jag & Sarah hem till henne för att "plugga" där med, men det gick INGE vidare :( gjorde massa annat ist. Drog hem runt sju - eller skulle gjort. Missade den i sekunden så fick vänta en halvtimme till, den skulle kommit 37 men den kom 49. JAG HATAR SL!!! Satt och väntade där 20 minuter och tack vare det sitter jag nu här som en ispinne.
Skulle egentligen till studion idag men vi har bytt tid så vi har på fredagar istället :) Och vi ska börja sjunga egna låtar! Spännande, kan ni gissa vilken låt jag ska sjunga?

Har inga bilder från idag tyvärr, så ni får en liten video från igår, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0