lev med att jag gör dom här testerna :)

Jag har tråkigt en kväll ensam... Det fattar ni säkert :)

1. Hur ser din drömkille ut? Bara han är underbar & fint utseende!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nope
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Sarah & Rebecca
4. Hur lång är du? 157,5 exaktt
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Panormal activity tror jag (stavning?)
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: Gör du :) <3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? Någon timme sen
10. Icke godkänt i något ämne? idrott
11. Mvg i något? inte mvg..
12. När vaknade du idag? 06.50 gick jag upp men skulle upp 06.00
13. Vilken är din favoritplats? Stranden.
14. Vilken plats föredrar du minst? En mörk skog
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Antigen i sverige eller någonannanstans.
16. Hur stor är din säng? Helt lagom
17. Vad sover du i? En stor tröja och trosor haha.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 3
20. Tycker du om kinamat? Skitgott!
21. Tycker du om kaffe? usch
22. Vad dricker du helst till frukost? Juice 
23. Kan du spela poker? aa fast ne
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig?
Faktiskt! Stolt
25. Vill du ha barn? inte nu men senare i livet en tjej & en kille
26. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & pyttelite spanska
27. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet helt klart

29. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder & när det gäller mitt hår
30. Är du cool? Ingen är lika cool som jag
31. Kan du rulla med tungan? jaman
32. Vem är den roligaste människan du känner? Lisa, rebecca, sarah, kim, louisa, ida 1000 till.
33. Vad har du för ringsignal? någon pitbull låt haha
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? aa mamma & pappa har dom någonstans
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mina röda "mysshorts" HAHA
36. Kan du byta olja på bilen? öhm aldrig gjort
37. Vilken var den senaste boken du läste? hatar att läsa
38. Nämn två stycken som är din favorit artist? Eminem & miley cyrus är bra! taylor swift oxå haha.
39. Dansar du i bilen? vem gör inte?
40. När var du i kyrkan senast? Gick förbi någon kyrka idag, inne i en vet jag inte
43. Har du någon tatuering? Näe
44. Tycker du om någon? jarå
45. Har du provat droger? nej
46. Röka eller snusa? måste man välja? aa inte snusa iaf. Men helst inget :)
47. Hur gammal är du? 14, 15 om 59 dagar haha..
48. Vad är ditt mobil nummer? 07363..........
49. Vad ska du göra ikväll? Sova <3
50. Har du några syskon? Ja
51. Hur mycket pengar har du på din mobil? Ska kolla, 42,85


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0