läs bara om ni orkar

Hemma nu, skönt faktiskt! :) Jag hade glömt mina nycklar hemma *duktigt* så jag & sarah fick vänta i skolan tills mina föräldrar kom hem halvfem fem, kul. Så gick vi hem till mig och åt en kanelbulle, hahaha kanelbullens dag ju.. och så hämta vi en jacka. Sen vänta vi på Nevine i trångsunds centrum i typ 40 minuter tills hon äntligen kom, vi bytte jacka sen vänta vi med henne på tåget. Efter det drog jag & sarah till en sushiresturang och snacka om allt och käka, mysigt! Sen när vi hade käkat klart var det typ 20 minuter kvar tills Sarahs buss kom och vi frös som in i h*lvette! Men så mötte vi min pappa i centrum som räddning så skjussa vi hem Sarah och sen åkte jag hem och nu sitter jag här, självklart fastklistrad vid datan med ett inlägg som aldrig når sitt slut. Skulle behöva läsa min svenska bok & göra klart son. Hoppas att jag kommer igång snart, NO prov på torsdag oxå! Usch... Aja nu blir inlägget för långt ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0