Kanske ändrar mig..?

Har suttit och kollat på youtube ett bra tag nu och såg nyss en taylor swift låt.... igen! Som jag tycker var skitbra, har suttit och lyssnat typ 8 gånger nu skulle så gärna vilja sjunga den på fredag.. men the climbe oxå, haha vet inte hur jag ska göra vad tycker ni? Blir det lite pinsamt med ännu en Taylor Swift låt? Jag menar, själv tycker jag hennes låtar är roligast att sjunga :blush: Och det var så grymt kul när jag fick så mycket beröm på white horse! :)

Teardrops on my guitar


Kommentarer
Postat av: Isabell

jag tycker att du ska sjunga the climb, om du redan har sjungt en låt med taylor swift så kan du ju köra the climb istället :)

2010-10-21 @ 10:34:46
URL: http://cleallyra.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej seriöst fett tråkigt om du gör det -.- ta the climbe eller någon annan låt av miley!!!!!:D

2010-10-21 @ 14:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0