inte haft tid att blogga idag

Efter skolan drog jag & Sarah in till söder och mötte Liv & Filippa sen drog vi runt där lite och runt hela medis typ för att leta efter savas, och till slut kom han! Då drog vi till söderhallarna för att det var alldeles för kallt ute... haha näe orkar inte skriva en lång text ni får bilder ist, här nedanför. Är hemma nu iaf och ska snart kolla ÄNNU ett avsnitt av jersey shore innan jag lägger mig, blev beroende igår! Satt och kolla typ 2 timmar.. Men innan dess ska jag öva lite på en låt! *hemlis* kommer en överraskning på fredag... kanske :)






Kommentarer
Postat av: faye

vilken skola går liv&filippa i? tror jag känner dom hihi.

2010-10-13 @ 21:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0