Hemma nu, mer än skönt...

Det känns som den här dagen har varit jätte lång! Men det kanske den har..? När jag, Sarah & Rebecca kom till tc väntade vi på Frida som skulle komma om en halvtimme så vi kollade runt i lite affärer och så medans, mysigt! Sen mötte vi David snabbt för Frida skulle köpa en biljett. Efter det drog jag och Sarah vidare till söder och mötte min mamma och fick pengar och sen drog vi till farsta strand och hem till Sarah, åt där och lite sånt... Skön dag onsdag :) Och nu när jag kom in i mitt rum så hade jag tydligen glömt stänga av någon värmesak imorse som jag hade på igår för att jag frös så mycket, så nu när jag kom in så va det en bastu. Kommer dö snart av värme... Lyckat Marilyn, lyckat.


........ :|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0