föööööölåt

Hann aldrig blogga igår, förlåt så mycket för det! Måste skärpa mig nu ju.. om jag vill ha kvar alla läsare förstås. Aja, igår efter skolan så drog jag & sarah hem till henne för att öva in låten lite extra och så. Vi tappade bort oss lite men det gick väl bra (Y) När vi kom fram dit så va det en halvtimme kvar tills vi skulle börja sjunga så vi satt och snacka med Jack, Tobbe & qi. Tror jag han hette, haha dom hade en "gitarrlektion" för mig, gick väl sådär.. Inte speciellt bra på att spela gitarr ;) Vid nio tiden drog vi hem till mig och träffade Kevin på tåget! När vi kom hem åt vi en liten sen middag & satt och fixade med videon i typ tre timmar. Vid halvett pluggade vi no 10 minuter sen dog vi.

Idag så försov vi oss som vanligt, vakna typ kvart över sju. Fixade oss snabbt som satan och käka frukost, har inte hänt något speciellt idag faktiskt, utom att vi hade no prov som gick sådär, aja får G iaf. Hoppas på VG :) och sen så har jag gjort klart alla uppgifter i engelskan, sjukt stolt haha. Aja nu känns det som jag bara babblar på om skolan.. Det var mina dagar iaf, ikväll ska jag plugga, svenskaprov imorgon!!! kuuuul.


Hej-jag-har-bild-brist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0