23e oktober

wow det här med tidsinställda inlägg funkar fan! Blev fett förvånad när jag såg att mitt "testinlägg" publicerades 02.49 haha :D

Är vaken nu iaf och har ätit frukost och ska snart hoppa in i duschen. Snön hade smält lite igår på kvällen och jag tänkte - yes! Men idag när jag vaknar är det lika mycket snö utanför mitt fönster som det va igår.. suck. Jag väntar oxå på Sarah som borde vakna snart, eller man kan ju alltid hoppas på att hon gör det iaf. Hon får inte sova till ett eller ngt idag :( Då blir jag ledsen... Godmorgon förresten!


Kommentarer
Postat av: Clara

Hej ! Fin blogg !

Hur fixade du tidsinställt inlägg ?... har också blogg.se som du ser, och jag förstår inte hur man gör... =)

2010-10-25 @ 15:04:34
URL: http://chaneeeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0