Tjaaa

Förlåt att jag inte bloggade på morgonen men jag orkade verkligen inte! Sarah & Jag segade oss som vanligt på morgonen sen efter ett bra tag fixade vi oss drog till farsta, käka lite träffade Saga, Annika & sen Fredrik, va med dom ett tag sen drog jag och Sarah vidare till trångsund och träffa David, Liam, Robin, Tim, Johan, Jakob, John osv. Sen drog alla så drog jag, Sarah, David och Robin hem till Robin var där en stund men det var för varmt gick ut sen igen och körde sanning eller konka.. hahaha mobbade.se. Yees, och nu är jag hemma! Fett deppigt funderar på att dra ut igen.


Hejsöt

Kommentarer
Postat av: Nina!

skiiiiit söööööt! :D <3

2010-11-01 @ 20:26:41
URL: http://ninalivelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0