Plugget dödar mig! Behöver helg...

Hej alla! (Har tänkt på en sak, jag hatar att skriva hej, det låter nördigt i min blogg) Idag så var vi på gymnasiemässan, de va rätt chill faktiskt. Jag, Melina och Lisa gick runt där som tre små luffare om och om igen.. i kanske två timmar. Men hittade ganska många gymnasien jag vill kolla lite närmare på eller vad man säger, eller massa och massa. 2 - 3. Så skönt att jag vet exakt vilken inriktiktning jag vill gå i alla fall!

När vi drog därifrån runt halv två så drog jag och Lisa tillbaka till skolan för att ha engelska, vi är 30 st i klassen och 13 va på lektionen, duktigt. Drog hem efter det iaf, min kväll kommer bestå av att plugga, facebook, smsa, städa mitt rum, läsa 1000 sidor i en bok. Ja typ det, någon som är avundsjuk?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0