Plugg och latdag

Jag är nog inte den enda som sitter inne och latar mig idag... Kolla vädret!? Massa snö och -8 grader. Jag sätter inte min fot utanför dörren idag i alla fall kan jag säga! Är ganska stolt över mig själv också för har gjort klart två engelska läxor som var lite försenade som jag behövde lämna in imorgon... *äntligen det klart* nu måste jag bara jobba lite med svenskan tills på onsdag, har en stor skrivning! Nu när jag ändå har så pass mycket tid..


Som ni säkert vet så sov ju Nicole här i fredags och som ni säkert inte vet så älskar hon bebisar, hon typ dör för dom! När hon träffade min lillebror kunde hon inte låta bli att hålla om honom och pussa på honom.. Och han tyckte om henne också ;) Gissa om hon blev glad? So sweet!

Kommentarer
Postat av: sara

Är det din lillebror!? ;o Han liknar inte dig :)

2010-11-28 @ 20:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0