Ny design!

Tack så jätte mycket för den nya fina designen Sofia!

Behövde verkligen en ny design så det här var på tiden. Skönt att få bort allt rosa också, hade tröttnat grymt mycket på att ha det. När hon har tid ska vi bara byta ut bilden i headern åt vänster på mig för tycker jag såg helt sjukt ut. Men annars är jag nöjd!

Vad tycker ni? Hiss eller diss? Var den här eller den andra bättre?


Självklart har jag min favorit bild i headern också!

(Är det bara på min data alla mina blogginlägg är i mitten? Och är mina smileysar borta..?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du konfirmeras iår`

vart isåfalL?

2010-11-24 @ 21:32:47
Postat av: Anonym

din blogg är fortfarande rosa..

2010-11-24 @ 21:59:23
Postat av: Nicole

Jag har kommit fram till en sak sötunge,



jag älskar ditt namn, Marilyn, det är så fint! :D < 333

2010-11-24 @ 22:10:16
URL: http://monkeyseemonkeydo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0