Nu kan ni inte fråga mer! :) (10 svar...)

gillar du någon just nu?
Svar: Haha gillar och gillar, njae.

vart tog du din piercing under läppen:P?
:D

Svar: Annika tog den på mig.

hur gammal e du ?

Svar: 14, men fyller 15 om en månad :)

har du laptop ? isf, vilken ?
Svar: Ja, en silver. Med märket dell haha? :o

är du blyg eller frammåt?
Svar: Det beror väl på vad man gör eller vilka man är med rättare sagt. Ibland kan jag vara väldigt blyg och ibland väldigt frammåt.

saknar du sarah ?
Värst vad alla verkar vara intresserade av mig och Sarah hela tiden..

får du ha piercing i underläppen?

om du inte får blev inte dina föräldrar jävligt sura o vill att du ska ta ut den?
Svar: Ja jag får ha piercingen. Om jag inte skulle få skulle jag ändå aldrig ta ut den haha.

Kostar det att vara i studio och sjunga?

Nej det gör det inte.

När/varför börja du blogga? :)

Varför är du så otroligt jävla fin ? :o ( avundsjuk )

Svar: Började blogga för två år sen tror jag, vet inte riktigt varför men tror det var för jag läste många andra bloggar och sen ville jag också testa och ha en blogg. Haha tack!

vilka bloggar läser du (kända och okända)
Svar: Jag läser mina vänners bloggar, vilket är ganska många olika. Läser faktiskt inte lika många storbloggare längre tycker dom flesta har blivit ganska tråkiga. Men en som jag brukar gå in på ganska ofta är Paows blogg!



Kommentarer
Postat av: F i g a r o'

Hej marilyn, du är länkad i min blogg från en "svar på kommentar" om vilka bloggar jag läser, :D hihi

2010-11-25 @ 21:38:58
URL: http://denizeffigaro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0