Mys

När jag hade slutat så åkte jag till min sångpedagog, det var kul! Sen direkt efter det fick jag skynda mig till gamla stan och möta Nicole. Då drog vi till studion och ni vet ju redan vad jag sjöng för någonting, blev inte så nöjd den här gången låtvalet var inte på topp.. Menmen får hoppas på bättre nästa vecka! Efter det var vi så hungriga så vi drog till kungshallarna och åt på tacobar, gott haha.

Sen åkte vi som vanligt och köpte godis och sen hem till mig där vi är nu och vi har kollat på idol, vi håller helt klart på Minnah och Olle. Så när röstningen är om ett tag så kommer vi säkert båda sitta under våra täcken och inte våga kolla på tv skärmen.. Aja nu ska jag låta Nicole blogga. Inga bilder från idag heller tyvärr, får fixa det till nästa gång!


Minnah Karlsson - Always on my mind
Så sjukt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0