Jag är en äkta latmask



Bilden ovanför ser inte ens ut som jag haha (enligt mig.)

Vad har jag gjort den här dagen/kvällen då? Verkligen ingenting speciellt. Pluggat lite för det behövdes verkligen. Skulle göra SO skrivningen men måste göra den i skolan för kan inte göra den helt själv, ni ska veta hur svårt det är... Japp. Slapp mitt utveckligsamtal idag också, mamma ringde till min lärare och flyttade det till nästa vecka istället för någon sak. Men det gör inte mig speciellt mycket så ska inte klaga haha!

Nu känner jag att jag måste gå ner och tvätta bort mitt smink, kan verkligen inte sova med det. Borsta tänderna ska jag också göra! Så nu slutar jag babbla, vi hörs.

Kommentarer
Postat av: z

fin blogg & vad söt du är ! :)

2010-11-23 @ 23:25:13
URL: http://bbergstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ha hänt mellan dig o sarah c ?

2010-11-24 @ 03:10:39
Postat av: vfda

hej! jätte bra blogg!! kan inte du göra ett vidoinlägg!!

2010-11-24 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0