Har tänkt på det där med bloggning...

Är det bara jag som blir beroende av att blogga när man väl har en blogg? Jag känner mig typ taskig mot er när jag inte uppdaterat på en dag, för sen när jag väl går in ser jag hur många klickningar det är som har klickat om och om igen på min blogg.. Sen skriver jag ett inlägg om vad jag gör, vad jag har gjort idag osv osv.

Inget speciellt lixom. Kollade nyss igenom min blogg och mina senaste inlägg är ju hur tråkiga som helst! Förut för typ ett år sen bloggade jag mycket bättre, mer fantasti då verkar det som. Jag har ju testat att ha bloggpaus och grejer men det går inge vidare för jag saknar bloggen alldeles för mycket! Så nu kom jag fram till att jag ska skärpa mig :) Vad ska jag göra för att bloggen ska bli bättre? Och vad tycker ni jag ska göra...?

Ny snygg design, inte rosa längre!

Mera nya bilder!

Bättre uppdatering!

Skriva om massa roliga saker inte bara vad jag gör om dagarna..

Videoinlägg..?

Outfits, tävlingar..? Har ni några förslag på någon?


Kommentarer
Postat av: Klara

du kan t.ex skriva " detta visste du int om mig inlägg" , roliga/driv bilder m.m

2010-11-24 @ 17:09:15
Postat av: miranda's

jag tycker du ska ha mer videoinlägg

& lägga ut dagens outfit!

2010-11-24 @ 20:18:02
URL: http://mirandadeeken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0