Gårdagen

Hej alla! Igår färgade vi Annikas hår, det blev ungefär som mitt, lite mörkare kanske. Men det blev fettfint! Och sen på kvällen gick vi ut och träffade hennes kompis Lina. Jag kunde inte vara ute sen för jag fick världens magont, ja.. alla tjejer vet kanske vad jag menar? ;)
Så vi drog till hem igen och pratade med Fredrik typ 3 timmar, alltid lika kul! Och idag vaknade vi tio och har legat och dragit oss. Annika håller på att platta mitt hår nu och snart ska vi gå ner och äta frukost, vrålhungriga!
Tog tyvärr inga bilder igår...



Kommentarer
Postat av: N e a

Följa varandra via bloglovin? :)

2010-11-21 @ 12:42:33
URL: http://neakung.blogg.se/
Postat av: S♥

Tja Marilyn, söt design :)<3

2010-11-21 @ 14:20:44
URL: http://sofiahaag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har hänt med dej och sarah ? :O svara i eget inlägg?

kann du ha enn frågestund ?

2010-11-21 @ 14:40:32
Postat av: Carolina

Vad heter den där Fredrik i efternamn ? :D tacksam för svar.

PS love your blogg it´s awesomee:) <33

2010-11-21 @ 17:14:13
Postat av: Carolina

Vad heter den där Fredrik i efternamn ? :D tacksam för svar.

PS love your blogg it´s awesomee:) <33

2010-11-21 @ 17:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0