Wherever you are

Japp den låten sitter jag och lyssnar på nu... gah vissa tisdagar så tråkiga, specielt idag. Hallå kolla vädret lixom? man ba jaaaa! Jag ville va ute idag och chilla i solen men den dissar oss totalt lixom =( Så ja nu sitter jag här och deppar över regnet som har förstört mitt hår under dagen !!#(#=!)#= Ialf, när vi slutade typ klockan tre stannade jag, Sarah & Melina kvar lite grann i skolan och så väntade vi på Sarah för hon hade lite ''serious talk'' med en person, HAHA va klockrent de va asså, min och melinas humor :p aa sen vänta vi på bussen sen drog jag hem pallar inte va ute blir fan galen. Idag ska jag kanske få en ny design av lisa oxå, tummen upp för det (y)

Älskar er verkligen - ni gör min dag :)))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0