pluggpluggplugg, vilket jävla liv

Haha hej... känner att jag har vart gal1 seg idag med tanke på att jag bloggar klockan nio och inte innan? men har verkligen inte haft tid, idag vare skola. Försov mig en timme, halv sju till halv åtta.. bra start på morgonen lixom, men ah fixade mig snabbt som attans och kom i tid. Efter skolan hade jag svenska prov det gick skit bra (riktigt stolt) Sen så drog jag & kim till farsta snabbt så köpte jag en skit fin tröja, även fast jag letade i 2 timmar. TVÅ! Sen drog jag hem med bussen och har pluggat från typ sju tills nu. Tog nästan två timmar att skriva klart en liten sak på no:n? Otroligt... Här får ni två söta bilder från idag, pussen :))) helt oredigerade, asså ah med färgen & så dåra.



Kommentarer
Postat av: 5

fina (:

2010-05-31 @ 20:50:00
Postat av: anna

vart har du köpt dina ballerina skor? dom där leopard färgade typ ? :)

2010-06-01 @ 11:13:54
URL: http://soetnouse.blogg.se/
Postat av: matilda

vart har du köpt leopardballerinorna?:)

2010-06-01 @ 16:24:04
URL: http://millau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0