Behöver ny design.... Nu!

Tja bloggen. Saknat mig? ja vet att ni har det :))) Haha nepp jag driver bara ni vet.

Dagen idag har vart fett seeeeg, vaknade halv sju och ville bara dö för ville sova 24 timmar till men nehe det var bara dags att hoppa upp ur den varma mysiga sängen, äta & fixa sig sen dra till helvettet. Hade spanska ''prov läxxförhörgrej'' idag, gick faktiskt bra så är småstolt, sen blev jag nästan klar på slöjden... Efter skolan drog ja, Sarah, Kim, Lollo till centrum och va där i solen käka chocklad och lyssna på musik - ja det är vårat liv! Sen behövde jag gå hem och göra klart min bilduppgift, tänk att jag slösade en hel dag genom att gå hem och måla :)

Pussen


Jag e fett cool (y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

CHOKLAD * :D

2010-05-24 @ 18:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0