Två frågor


Jag har en fråga, är du helsvensk? det ser inte ut så du har så mörkt hår och mörka ögon :p Isf vart kommer du eller dina föräldrar ifrån? bra blogg <3
Svar: Naej jag är inte helsvensk, min pappa kommer från portugal & italiten, min mamma är från sverige. Så jag är väl halva halva eller nått :) Tack!

hej, Hoppas du kan svara på några frågor jag kommer fråga? 1. Vad hette din och sarahs blogg förut har ni kvar dom kan inte du länka alla dina gamla bloggar de vore jätte snäll ps bra blogg ;)
Svar: Jag har ju haft en två egna bloggar och en med sarah. Den med sarah och en av mina har jag faktiskt inte kvar, dom tog jag bort förut så tyvärr kan jag inte länka dom. Men då hette dom brunettenochblondinen (HAHA) och sandbeergs Den jag har kvar är www.mwss.blogg.se, den bloggade jag på för inte så länge sen så jag tror att ni flesta kommer ihåg den?.. Hoppas du blev nöjd med svaren ;) ! Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

kan du portugisiska

2010-03-24 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0