Två dagar kvar tills skolan!

Hann inte skriva på kvällen, jag och sarah kom hem ganska sent så då orkade vi inte sätta igång datan.. Anyway. Direkt efter jag skrev sista inlägget drog jag & sarah och mötte Adam och viktor en stund. Sen gick vi hem till mig igen.. för att fixa oss lite extra. Var här i 20 minuter eller något bara. Sen så ringde några oss till sarahs mobil och frågade om vi ville till tyresö och träffa dom, vi hade inget annat för oss så visst ;) ! Så vi skulle dra dit, gick till tågstationen och väntade på tåget. Mötte på några från skolan faktiskt.. Hehe när vi satt och vänta på tåget kommer det fram två killar till oss och börjar snacka, haha skit sköna! Sen kommer deras kompisar, robin & ludde typ. Snackade med dom tills tåget kom, sen skulle vi till tyresö så fick byta i farsta strand och skit, visste inte hur man åkte dit :o men sen när vi va där hade det typ blivit ändrat massa grejer så vi pallade inte och drog hem :) sov hos sarah inatt och vid ett hämtade dadi mig, sarah skulle iväg så vi kunde inte vara idag. Nu vet jag inte vad jag ska göra, får se om jag orkar gå ut lite senare! Bjuder på en bild från igår sålänge - var redo för mycket ego pics! Haha Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0