Tråkigt

Kära Amsu . För det första vill jag säga att Christian är den bästa vän jag haft, och att Ebba är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Fanny och Hanna S gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Johan får ett lyckligt liv tillsammans med Kelly Jag vill säga tack till Markus Rickan  för att ha stöttat mig igenom mitt gräl med Mimmi. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Emma Windahl tog sitt liv. Snälla Jocke Hagen , sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en siare och såg att du kommer röka braj med Markus och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Pontus som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Ta fram din mobil tryck neråt och släpp, byt ut namnen i berättelsen mot namnen i din telefonlista


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittar man dina jeanstights? :D

2010-04-02 @ 19:42:32
URL: http://wndla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0