Tisdag

Hej! Idag hände det ingenting speciellt i skolan. Bara vanliga tråkiga lektioner & så. Slutade en timme tidigare typ, två istället för tre. Våran lärare lät oss gå, sweet ;) Efter att vi hade slutat stannade jag, sarah, kim & Lollo kvar ett tag typ. Jag & sarah väntade på viktor och några. Sen så kom dom så gick jag och sarah med David, Calle & Liam ner till centrum och så tog vi bussen till farsta. Där träffade vi Marcus & Martin. Var med dom ett tag, sen träffade vi melina oxå =) Lite senare åkte jag hem för jag behövde äta och så. Orkade ändå inte gå runt i farsta så länge så det var lugnt. Sitter i mitt rum nu och väntar på sega sarah som ska göra min design, sen kommer oxå lite bilder från dagen när hon har skickat dom, håll ut :) ! Puss sålänge


Kommentarer
Postat av: s

in på msn da -.-

2010-03-16 @ 20:33:54
Postat av: bbiinaa, mitt liv i ord och bilder

Tyck till om min nya hårfärg på bloggen!:)

2010-03-16 @ 20:53:20
URL: http://bbiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0