Sorry sweeties

..För att jag inte har skrivit sen typ i eftermiddasgs? Men jag har vart lite upptagen, när jag hade skrivit det där inlägget hoppade jag in i duschen, fixade mig och så. Inte så mycket så det gick ganska så snabbt, sen behövde jag passa mina syskon ett tag till så runt sju tog jag bussen till Nevine, stackaren hade väntat på mig i nästan tre timmar :$ Haha. Vi gick till centrum och köpte lite godis sen gick vi hem till henne och snackade i telefon med några, skrattade åt en löjlig person & lyssnade på musik. Som vi alltid brukar göra! Kom hem för ungefär en halvtimme sen och jag är lycklig! Vill ni veta varför?.. Vänta tills nästa inlägg ;)


8 månader twinie, det känns som 8 år! Alltid vi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0