Sarah Carlsten ♥ Marilyn Sandberg

Vet inte riktigt var jag ska börja.. Men jag vill bara tacka alla gånger du funnits för mig och stöttat mig, alla gånger du alltid bara har funnits där. Du är verkligen den som alltid finns där i vilket läge som helst. Jag kan alltid komma till dig och du kan alltid komma till mig när det väl är någonting. Du är den enda jag kan säga allt till, den enda! Du är oxå den som jag är tajtast med, jag tror inga vet hur tajta vi egentligen är. Vi är nästan varje dag, ses varje dag, pratar med varandra varje dag. Vi har nästan gjort allt tillsammans. Våra föräldrar känner varandra.. Ja allt man kan tänka sig! Med dig litar jag på ett föralltid, jag tror faktiskt att jag alltid kommer känna dig, att det alltid kommer vara du och jag. För så tajta som vi är nu kan verkligen ingenting komma emellan oss. Jag kommer ihåg i sjuan och sexan när det gick upp och ner för oss. Vi bråkade hela tiden om små saker och kunde vara sura på varandra i två veckor eller mer. Vi sa inte ett ord till varanda under den tiden, och det är så barnsligt för vi bråkade om exakt ingenting.. Nu kan vi inte vara sura på varandra i mer än en timme. Det går bara inte. Jag vet att jag inte klarar mig utan dig, dom gångerna vi inte har funnits där för varandra har vart skit.. När jag är ifrån dig märker jag verkligen hur snabbt jag saknar dig, jag saknar dig hela tiden. Som nu tillexempel, du är i stallet och jag kan inte vänta tills du ringer mig och säger att du är påväg till mig. Jag älskar att bara sitta och snacka med dig i timmar om allt & inget och jag älskar att bara vara med dig och skratta åt allt. Är så tacksam att du började i min klass i trean, tänk om du inte hade gjort det. Vem hade då varit min bästavän..? Vi har kännt varandra i sex år nu och jag lovar att det kommer bli mer. Kommer aldrig någonsin släppa din hand. Jag är så säker & jag lovar av hela mitt hjärta att det alltid kommer vara vi. Föralltid.
Jag älskar dig min bästavän

Varning för sjukt gamla bilder
















Kommentarer
Postat av: Sarah :)

VAA SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT ÄLSKLING :D !!!

Ja, föralltid, det lovar jag med!<3

2010-03-05 @ 09:52:33
URL: http://shms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0