Random?..

Tänkte nyss skriva här i bloggen, ''nu ska jag stänga ner datan så att jag orkar gå upp imorgon, ska upp tidigt det är ju skola'' Men så kom jag på att vi är lediga imorgon, studiedag! Så skönt.. Det är typ bara våran skola som har det för jag har inte hört att några andra har det, underbart med en extra dag ledigt :) Har bestämt mig för att jag ska sova riktigt länge, var ett tag sen jag gjorde det så ska sova ut nu när jag inte ska göra något speciellt tidigt! Alla är ju i skolan under dagen så vad ska man göra? =) Nog pratat om det. Ska snart tvätta bort mitt smink och ligger i sängen och lyssnar på lite musik, på massa låtar som påminer mig om olika minnen. Blir så glad när jag tänker tillbaka på massa saker.. Hehe nu babblar jag bara på om allt & ingenting. Värsta random inlägget menmen det kanske är kul för er att läsa? Haha vet inte ens vad jag snackar om, kanske börjar bli lite småtrött i alla fall?..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0