Nice day

Hello sweeties! Skoldagen var faktiskt jävligt bra idag! Min klass lyser upp min dag lixom <3 Hihi. Började med svenska, då hade vi prov.. Det gick faktiskt ganska så bra även om jag knappast hade pluggat någonting. Är lite småstolt över mig själv (y) sen skulle vi ha bild men våran bildlärare var sjuk så vi fick två timmars rast istället, Vad gör man då?... Jo jag och några tjejer i klassen springer runt i hela höghuset och tar en massa kort, runt 200 st nästan och en del ego pics på mig kan man säga, haha.. skit nice ju ;) ! haha när vi hade slutat drog jag med lollo hem och vi käkade & snacka lite och så. Helt ärligt jag tror inte det finns någon person i världen som kan få mig att skratta så mycket, den tjejen är störtskön Haha. Aja här får ni några bilder från idag, orkar inte lägga upp alla i ett inlägg kommer bli alldeles för mycket då... Puss!













Jag älskar er (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0