My day

Hej sötnosar! Hur mår ni? Själv mår jag bra. Skoldagen idag ar helt okej & den gick ganska så snabbt, vi slutade två... äsch, jajaja orkar inte babbla om skolan. När vi hade slutat så drog jag till centrum och Sarah följde med mig en bit och sen drog hon hem. Jag missade bussen och blev arg. Så jag tog pendeln istället till farsta strand, där mötte jag upp Frida! Det var verkligen jätte länge sen, har saknat henne som fan! Vi tog tuben till farsta centrum och gjorde ingenting speciellt. Pratade och umgåddes bara, trevligt! Men sen behövde både vi åka hem så vi tog bussen & nu är jag hemma. Känns som jag inte har varit hemma på jätte länge eftersom att jag har sovit hos sarah i två dagar, hehe. Puss!


Skit gammal på mig & Frida, Älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0