Min kväll

Tja bloggen! Drog till Farsta igår och mötte upp Becka & Sarah senare kom Lisa, vi gick runt lite i farsta centrum och kollade. Senare mötte vi upp Adam, Markus & Martin så gick vi alla hem till Sarah. Det var niiice. Lite senare på kvällen drog killarna hem och vi tjejer stack till Sarahs pappa, åt, lyssnade på musik, Kollade på film och så, värsta tjejkvällen var det så det var skit kul! Sen kom Markus och vi kollade på yttligare en film och ringde massa samtal.. Haha ni vill inte veta ;) ! Runt ett tiden fick jag och Lisa något slags ryck.. Vi skulle dricka så spillde jag över hela golvet så börja vi snacka om massa saker och skrattade i 40 minuter sträck (!) Svårt att förkara, men tror aldrig jag har skrattat så mycket. HAHAHA! Aja ska käka nu,  Vi hörs. Puss ♥


Bildbrist


Kommentarer
Postat av: lisa laurent :D

hahahaha marilyn! ryskeuropeiska internationella saftdagen :') längtar tills nästa år ;) <3

2010-03-02 @ 20:00:23
Postat av: marilyn

HAHAHAHAHHAHAH UNDRAR VILKA KEJSAREN KOMMER DÖDA NÄSTA ÅR LISA, AHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH :'D

2010-03-02 @ 20:24:41
URL: http://marilynsandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0