Love

Hej sötnosar! Hur mår ni? Själv mår jag bra. Dagen idag var helt okej men började inte så bra. Hade ställt min klocka på sex men vaknade åtta, den ringde inte så jag fick först panik för jag vakna när vi hade börjat. Men så orka ja inte stressa så tog det lugnt och kom till skolan runt nio ist :) Haha har oxå nästan lacka sönder på några personer i skolan på lunchen och så va det en person som skulle komma men inte kom... Imorgon då jävlar! Hade bara vanliga lektioner idag så det va väl som vanligt. Efter skolan drog jag med lollo hem sen stack vi till farsta för hon skulle fixa sitt bankomat kort. Så va vi där ett tag sen fick jag skjuts till skogås och gick hem till Nevine, så bytte vi jackor och gick ut lite. Inte så mycket mer har hänt, måste plugga lite ikväll.. Min lärare dödar mig annars. Och juste, det är så sjukt fint väder ute! Dog när jag hade min tjocka jacka på mig, kanske ska byta snart?..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0