Hemma nu

Har inte vart hemma på hela dagen därför har jag inte uppdaterat. Men efter skolan hände ingenting speciellt iaf, jag gick till centrum för att jag skulle ta tåget till skogås. Så fick jag sällskap av sötaste melina på vägen hihi, sen tog jag tåget till nevine och vi var hos henne ett tag sen pallade vi inte va inne så vi gick ut och träffade Filip och var hemma hos honom ett tag. sen tog vi bussen till skogås igen och gick hem till Niklas. Sen skulle Nevine hämta sin lillebrosa på mossen och då följde vi med henne dit och sen stack vi tre hem till henne och värmde oss lite. Runt kvart över åtta så drog jag & niklas hem och han följde med mig och väntade med mig på tåget =) Här får ni några bilder från idag, Kisses






haha bjuder, skit ful





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0