Hemma igen!



Kom hem för ungefär en timme sen men har inte uppdaterat för att jag har duschat & såntdära. Runt åtta drog jag hem till Nevine och vi snacka åt godis & drack läsk typ. Som vanligt haha, åååh älskar att bara umgås med henne! Sen drog jag hem som sagt & nu håller jag på att smsa, chatta med några och va inne på facebook. När jag loggade in på facebook såg jag oxå att Frida hade taggat ett foto av mig där, vårat första foto på typ ett halvår, iiih :o Haha yes men nu har jag inte så mycket mer att skriva så tills jag kommer med ett till inlägg kan ni njuta av den underbara låten här ovanför. Puss!


Kommentarer
Postat av: fanny

Vart har du köpt din väska? :)

2010-04-02 @ 22:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0