Haha

Hej sötnosar! Efter skolan drog jag, Kim & Lollo till farsta, åt lite och gick runt mest. Var inte där så jätte länge. Tog bussen tillbaka runt sex och så gick jag och Lollo av i Trångsund centrum och kim fortsatte hem till sig. Sen gick vi två hem till lollo och nu är vi här. Hon är och äter nu så ja sitter vid datan och nördar mig. Ska kanske hem till Nevine om ett tag när hennes träning har slutat, inte riktigt säker vi får se om hon kan :) Skriver mer när jag kommer hem! Puss


världens gamlaste


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja Marilyn :D Asså, gillar du han Nicklas nu? Gillade inte du Viktor typ? Är lite förvirrad, hehe :) Men aja, du har finaste bloggen <3

2010-03-18 @ 20:52:11
Postat av: angelica

Anmäl dig till min tävling veckans snygging på bloggen! good luck :)

2010-03-18 @ 21:09:50
URL: http://angeliicass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0