...



Jag har några frågor som jag skulle bli glad om du kunde svara på (a'
Hur känner du sarah tjulander?
äru 96a/95a?
Hur många bloggar har du haft? För jag har fått för mig att du har haft en annan innan :)

Svar: Visst kan jag svara, svarar faktiskt på alla frågor jag får :) ! Hm.. Hur jag lärde känna sarah vet jag faktiskt inte, många tror att det är genom playahead men nejnej. Det var väl att jag såg henne i farsta så kände jag igen henne så såg jag att jag hade henne på msn så frågade jag henne om det var hon så sa hon aa.. så började vi snacka mer och gav varandras nummer, sen så ringde hon mig och så gick dagarna och vi snacka mer och tillslut träffades vi.. Typ så :) Sen din andra fråga, jag är 95a. Och jag har haft två andra bloggar utom den här, sen en till när faktiskt jag och sarah har delat! Hoppas du blev nöjd med svaren, ni får gärna fortsätta fråga massa saker. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0