Boys are toys

Hej! Har vart dålig uppdatering igår & idag, aja sånt för man leva med. Även ni :) Direkt efter jag skrev mitt sista inägg fixade jag mig lite snabbt sen drog jag och träffa Nevine. Vi drog hem till kevin med nicklas och var där. Sen drog jag & nevine hem till henne och käkade och lite sånt, och lite senare kom dom hem till henne och vi kollade film och lite sånt. Dom drog runt tolv och jag och Nevine somnade nästan på direkten, skit trötta.. vaknade tidigt idag, runt nio. Åt frukost & fixade oss. Sen tog vi pendeln till stan, skit mysigt! vädret var varmt och solen lyste så åt vi isglass haha kändes som sommar :o var där iaf, sen drog vi hem till henne igen och sen ut till mossen & träffade massa folk! Kom hem för en halvtimme sen och nu är jag helt slut. Ska nog äta något nu, har inte ätit på skitlänge känns det som.. Skriver snart igen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0