Borta bra hemma bäst

Lång dag det har varit idag.. Men ändå kul ;) ! Hihi efter att jag hade skrivit mitt sista inlägg tog jag bussen snabbt till skogås c och mötte upp Nevine igen, så gick vi hem till henne och fixade oss lite sen gick vi ut och träffade danne och robin ett tag och va bara ute. Lite senare skulle hon hem för att plugga och då skulle egentligen jag oxå hem men så mötte jag sarah & elli på tåget när jag skulle av. Dom skulle till markus med elias och så frågade dom om ja ville med så visst, vi va där och gjorde lite saker och så. Kom hem för ungefär en halvtimme sen.. Och jag är så lycklig - jag är ledig imorgon! Eftersom att jag inte vill göra någonting på idrottsdagen, whie lyckos mig :) Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0